Edzésleírás
lassúzás, pulzus-kontrol Gödöllő-Vác-Gödöllő + 1x Öreghegy
Odafelé ronda pofaszél, amit a forduló utáni 5-7km-en még úgy-ahogy visszakaptam, de egyre enyhült és szélcsendre értem vissza.
130-as pulzus volt a cél, de a valóság inkább 135 és afeletti lett. Illetve állandó harc a felkúszást visszaverni. Ami tegap sík vagy kis lefele 38-40, 115-120 pulzus, az most a szélben 30-32, 135-140, 52/18 leginkább és 90-95 fordulat (pöcögtetés után ma újra mér). Részidők a szél+magasabb pulzus után szinte ugyanazok : vasút 38:20 28km/ó, Vác forduló 53:50 kb 28. Visszafelé amíg tólt a szél, még az enyhe felfelékben is 33-35, 130-135, és 95 körül. Szada fel 6:50 (tegnap 8:00 kis pulzussal, 39/21) végig 39/21, első harmad 136-os pulzus, 75-80, második harmad 126, 95-100, harmadik harmad 136-138, 75-80.
1x Öreghegy 52/19 140-es pulzus, teszt jelleggel, 3:35, ford 85 körül. A végén be is aludtam, volt egy előzni való montis kolléga, nem akartam nagyon villogni, pulzus lement 136-ra. Addigra be is sötétedett. Laza hazafelé (G széle 45), az utolsó lámpánál azért úgy alakult, hogy majdnem legyorsultam egy Renault-ot. A pirosról zöldre váltásnál értem a sor elejére, az úr nagy gázzal indított, ahogy meglátott, gondolom, hogy hamar túl legyen rajtam, vagy így esett jól neki a jobb oldalon ülő barátnő miatt. 10-12-ről úgy felhúztam 52/17 körül 35-re, hogy együtt gyorsultunk, ő még váltott egyet közben, és pörgette a motort, remek volt hallgatni, miközben tartottam vele a tempót. A végén bemosolyogtam és elengedtem, mert beértünk a posta előtti tök sötét részre.
Idő | Táv (km) |
Tempó (p/km) |
Seb. (km/h) |
Szint (m) |
Pedál fordulat |
Minimum pulzus (bpm) |
Maximum pulzus (bpm) |
Átlag pulzus (bpm) |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
02:06:00 | 58 | 02:10 | 27.62 | 0 | 84 | 0 | 151 | 123 |